Torsdag!

 

Torsdag och man vaknar med världens huvudvärk.

Tur att jag fick gå och lägga mej på onsdag med hjärtat!

Fy men jag får iaf tid att plugga till Samhällsprovet som är i morgon. Och dricka en väldigt massa te, mm!

Det hade ju inte suttit fel om vårat nya badrum hade varit klart så man hade kunnat ta ett bad i hörnbadkaret. Men det kommer väl det också!

Åhh, igår fick jag hem min palett på tal om inget! Jag blev överlycklig när jag fick ett sms av mamma där hon skrev att det hade kommit!

Kolla vilket fint paket, handskrivet och allt :)

Man fick lite prover på vad jag tror är hårinpakningar










Onsdags Hannah!


 
Försökte fynda till med en stor halsduk från gina!





***************************************krami**************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0