Ögonbryn!!



Jag har fått mkt komentarer på mina ögonbryn!

Och nu tänkte jag avslöja mina hemligheter!



1-, Jag mopprar mina ganska mkt , mkt efter en specielform


2-, jag Färgar dom , med brunt , tycker svart blir för mörkt . (svart passar på ögonfransarna)


(finns i nästan alla butiker)
det kanske jag gör 1,ibland 2, gånger i månaden.

Då tejpar jag först ut former jag vill ha på brynet ,


ser jätte roligt ut ;) haha

eller så kör jag utan !

Sen blandar jag bara färgen och lägger på.
Låter det värka ca 15 min.
(Det stå på förpakningen hur man gör)

3-, Jag fyller i mina bryn med pensel.

En sne, ögonbrynspensel (köpt på lindex (y) )
med en färg som passar.



Så fiin som snus!
markerar ögonen som bäst!
Eller som mor min ,"man ser allvarligare ut :)
kan vissa hur jag fyller i en annan gång!
( :



Lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0