Måndag!



Ny start på en ny vecka!

                                veckan började hos Christoffer , mm bra start. Jag gick upp gjorde morgonkaffe starta tv( Efter många om och men) och ringde sedan pappi!
Vidare hem , åt, och sedan göra Borås osäkert med Anna och lillsigge!
Inget stor shoppande  (man är ju faktisk fattigstudent) men peppa peppa ta i trä, små köp kan göra en fattig själ glad !
Det blev en nya nagelfil eftersom min gamla varit död sen ett bra tag sen tillbaka.
Och till min lille fuxfärgade prins, ett strasspandband , (löjligt kanske du tycker) men han är en riktig liten lyxgris och njuter (förhoppningsvis) av mina löjliga presenter ! ;)
Jag gör det iaf!



rasiga naglar!



Grr, Horsenice!

Ska försöka få en bild på Tic med sitt bling i morgon!





**********************************Kösss*****************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0