Du också?



i dont know about you, but i...

Är en sån människa som aldrig blir riktigt nöjd med mej själv.
Tex :
Dag 1- Aarghh, fan hur mkt jag än tränar blir jag aldrig bikinisnygg!
Dag 2- Fan vilka trasiga naglar och slitet hår jag har :(
Dag 3- Gud va duktig hon är med sin häst, vrf är inte jag och min häst så fina?
......
Dag 7- Efter allt tjöt så brukar min mamma säga , men Hannah du är jätte snygg!

Ja , tyck vad du vill men jag håller mej till lilla mamsens tycke !

( :

Hannah tips i höst!
Alla , ja du med klagar alltid på att man får så ful hy i ansiktet nu på höstkanten, finnar,blackheads och fet eller torr hy.
Mitt tips är att
1. Sminka dej inte för mkt vardags, vem bryr sig när du har en stor halsduk i halva ansiktet?( Satsa på ett bra mineralpuder som inte täpper till!)
Sminka dej roligare på helgen ist!
2. Hitta ett bra medel att göra rent ansiktet med ( jag använder Garnier pure, ger rent och mkt fräsht nylle)


Och inte skrubb den river bara upp dina torra hud nu när kylan kommer även fast just denna har en mask isig! (satsa ist på någon bra ansiktsmask med lite naturligskrubb i som återfuktar)



3.  Och smörj in ditt nytvättade nylle! Fråga i affären om du är osäker, det är ju det personalen är till för, hjälpa dej! Försök gärna hitta någon så naturlig som möjligt, utan massa kemikalier, det är ju ingen kompis för ditt ansikte!

Nu kanske du tänker men jag har redan så fet hy så jag behöver inte smörja så ofta eller det gör inget om jag använder dadlig skrubb. MEN , det kanske är just därför du får fet hy!
( :




*******************************And over to you*************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0