Onsdagkväll!



I dag vart jag ledig ,som jag är ganska ofta nu för tiden känns det som!
Jag har sovit hos christoffer i natt, sen åkte jag hem med bröderna och pappi!
Hem hm, pluggade ihop mitt stroke arbete . Åt, och vidare ner till hästen!
Först reds det lite själv i hagen för att känna lite på han , men sen red jag ut med Sandra och R en sväng !
Hem , duscha äta och nu har jag bakat julgodis, muuums!


Jag ska ge er ett annorlunda tips på ansiktsmask!

ANSIKTSMASK
Du behöver:
1 matsked honung
1 äggula
0,5 tesked mandelolja
1 matsked yoghurt

Gör såhär:
Blanda samman ingredienserna och applicera på ett välrengjort ansikte. Skölj av med ljummet vatten efter 10-15 minuter. Honung verkar stimulerande och återfuktande, ägg och mandel är återfuktande och yoghurt verkar porsammandragande.



Kan låta lite skumt , men den är faktiskt riktigt bra , luktar gött ok ;)





Ett smakprov på min inlämning...

spoookyyy


Nu ska jag klippa och fila ner mina naglar kort!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0